niedziela, 15 maja 2011

luxtorpedowa yerba - limitowana edycja

Już dawno nie byłem na koncercie, a na tak udanym to byłem ostani raz w moim rodzinnym mieście, gdy Acid Drinkers promowało Infernal Connection. W piątek, w Poznaniu promowała swój album Luxtorpeda w ramach trasy "yerba tour". Najpierw podpisywali płyty i pozowali do fotek - co wykorzystałem. Poniżej autor trzymający palo santo oraz sam On- czyli skromny i sympatyczny Litza, który powiedział, że lubi pozować do zdjęć bo czuje sie wtedy jak pan z Zakopanego przebrany za misia ( bohater milionów Polaków a i gości z zagranicy).
Udało mi się nawet wypić dzięki uprzejmości zespołu limitowaną edycję yerby Cruz de Malta - Luxtorpeda, wypuszczoną na rynek własnie z tej okazji.
Koncert jak wspomniałem powalił na kolana a publiczność stłoczona w klubie prawie rozniosła go na strzępy. Co do uwag niektórych, ze na wcześniejszych występach słabo wokale było słychać- w Poznaniu nie było problemów. Mozna było bez problemu zrozumieć co Hans śpiewa. Szacunek dla Krzyżyka, który mimo totalnego osłabienia zagrał cały set na 100% bez zadnej ściemy. Dzięki za niesamowicie pozytywny dzień Luxtorpedowy. Yerba rządzi!!!

6 komentarzy:

  1. Hmm, to ja będę trwał w nadziei, że jednak Luxtorpeda zawita kiedyś do miejsca mojego zamieszkania.
    Twoja i Azji recenzja z koncertu robi mi niesamowitego smaka.

    OdpowiedzUsuń
  2. A Azjata gdzieś wrzucił recenzje?

    OdpowiedzUsuń
  3. do lukstorpedy mię nie cza jakos specjalnie przekonywac

    do jerby mła trochu kulega przekonala. z takim znaczkiem chocby i za pokute

    poczte dostal?

    iarema

    OdpowiedzUsuń